http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, April 15, 2010

Terapi 2


Close-up pict
ngan tema : Dont' MESS with Me (mode: bad mood)

1st time make-up ngan eyeliner itam keliling mata..cam gothic pun ade..
xsanggup nak upload muka serius aku ngan make-up ni..mmg amaran: JGN DEKATI SAYA!!
upload muka senyum dah la

yeye..ade org ajak keluar g PC FAIR
mmg nak g pun..mengubat ari yg lara ni.

ngan Eja, CKB..thanx Faten 4 da car..hehe
kerta baru 2..

bergerak ke KBMALL
ari akhir PC fair..biasenye harga lelong dah..sbb ari last..
aku mengambil kesempatan ntuk memborong and menghabeskan duet
rase gembira dpt 'menyedekah'kan duet
untuk beli barang..haha
dorang tgh test Sony earphone aku..ok x??
warna PINK 2..hehe..
(br test pakai 2ari dah..result: gler bagus sound dia..terkejut aku sbb kuat sgt..haha)

beli kat gerai yg kedai dia rupenye depan USM je pun..ceh..
bak kat Eja.nnt sng nak tukar.kalo rosak
pas abes round survey..murah la gak kedai ni..
kat kedai ni borong earphone and USB..yg dua2 warna PINK..
hehe...
terase gembira dpt beli warna Fav

pas, kejadian Eja ngan pekerja gerai 2.. we r costumers ,ok??
we alwayz right!!
kami melarikan diri g gerai laen..haha
pas goda abang gerai td..xberjaya dpt murah (wpun dia dah tolak murah benda laen tadi..aku nak murah external gak..hehe)
sori yer..aku g gerai yg bg aku lagik murah..haha

pastue de satu gerai laen yg offer aku harga murah untuk 500GB external
diulang...500GB
haha..aku agak xbetul ni, alang beli baek beli yg paling byk GB yg ade kat situ..
br puas ati aku.haha
so aku angkut satu!!..haha

berjaya mendapatkan 500GB external ngan harga RM200++
yes! senang ati..leh sedut lagik byk certa pasn ngan 2 external sekarangi..
external satu lagik asyik penuh je..hehe

ceh..sukela 2 dpt beli mouse kecik..warna pink plak 2 (jeles)
hello kitty plak 2... xmature langsung (jeles sebenarnye..hehe)
sbb mouse aku br je beli..agak melampau kalo aku nak beli gak warna pink
cukup2 la pink..hehe

pas eja ngan CKB g kedai popular
aku merayau2 kat tapak Pc fair 2..ramai sgt org..
I like it!
aku suke g tempat ramai org..haha..
sorang2 lagik besh..sbb org xknal kite..kite pun xknal dorang..haha
tp ade je jumpe junior2 USM kat situ..kecik tul KB ni..hehe

jeng..jeng...
tetiba aku jumpe sesuatu yang MENARIK,TERTARIK ,KO MMG DEBOOM!!


itu dia...
OPS!! bukan mamat ni..hehe
benda yg dia pegang la..
TOUCH SCREEN LAPTOP

aku xtau plak acer pun dah keluar versi ini
yg aku tau toshiba
leh lipat pastu leh touch2 guna jari je..beshnye
aku mengoodek2 benda alah 2..sgt excited
haha
xmalu tul tgh2 org ramai..haha
(org xknal aku pun..xpe)

tapi bila aku tengok balik mamat ni ade muka cam REMY ISHAK la..yg pelakon Nur kasih
btul x??
sekali pandang la..
dua kali pandang...aku suka lagik benda dia pegang 2..hehe


My pose for my fans from PC FAIR (haha..gedik2)
siap aku menconteng2 kat laptop 2..
masukkan nama eja ngan CKB sekali wpun korang xde kat situ..

sbb aku beli benda2 kat PC fair lebih RM200 (untuk student)
aku dpt benda ni

pen wangi (warna pink lagik)
aku xtaula ap makhluk asing 2..tp benda 2 pewangi..aku buka plastik br tau..igtkan untuk gantung2


~~happy~~
_______^___^________
pakai bj pink
dpt beli benda2 warna pink
dpt beli external 500GB ngan bangganye(leh ltk movie2)
jumpe benda yg aku suke
excited dpt g tempat ramai org
dpt habeskan duet ngan byk nye...

terapi ke-2 berjaya memulihkan mood aku..wpun duet cam air je..tp sgt besh!!

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...