http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, April 16, 2010

Terapi 3


pas ronda2 kat PC FAIR kat KB Mall..aku xlupe g WATSON..seriously kalo aku g mane2, kaki aku akan gatai mst nak masuk gak WATSON wpun xde menda pun nak beli..hehe
saje nak usha2 benda2 dlm 2..cam besh je
wpun keluar ngan tgn kosong..tp hati gembira...lalalala

membawa hati yg gembira pas berjaya menghabsekan duet kat pc fair (still bad mood) g la watson..
aku suke watson kerana (25 patah perkataan) :
watson lebih murah drpd pesaingnyer (aku xmau cakap kedai pe..mst tau puyer) sbb aku sll survey kat 2 kedai ni sebelum beli ape2 (aku kan pengguna yg bijak..haha)..tp mmg watson terbukti murah dr kedai 2..byk pilihan..susun atur kemas..kalo masuk ---- (isi sendiri).cam gudang je aku rase..brg berterabur.susah nak cari barang.AKHIRNYE aku stick pd watson je..sbb dah comfirm harga benda 2 murah.brg tersusn kemas.sll ade promosi (dah lebih 25pth)

promosi WATSON 8-27 April from watson.com.my

dan kat WATSON je ade....jeng..jeng..jeng...SIMPLY SITI


wah..byk gler brg Simply Siti ni..dr eyeshadow sampai krim..aku igtkan..alat2 mekap je..sape2 nak beli..leh beli trial set dia..xsalah aku RM49 (kalo xsalah..aku ni nyanyok skit..haha)..
antara bedak,eyeshadow,gincu (byk)..bwh atas ade lagik

nama untuk barang2 ni suma sal nama lagu2 Siti..mmg melayu la..
pastu try gak lip gloss dia...nak try syeshadow..aku dah cam avril...nak pakai gincu, sebelum terusha Simply Siti, aku usha Maybelline dl..so dah test gincu baru Maybelline..so, aku test Simply Lips & Gloss (ade gincu ngan gloss sekali)..

not bad..sbb aku ni jarang pakai lip gloss sbb benda alah 2 agak melekit..rase xdok diam sbb ade menda melekit kat bibir..
tp guna lip gloss ni..ok je (perasaan jadi cam siti kot..haha)..warna dia masuk ngan warna gincu dr Maybelline yg aku test sebelum 2..cayalah..
pas minum pun gincu n lip gloss Siti xilang..bagus2

harga gak berpatutan..sbb aku igt mst mahal..sbb barang Siti buat kat Korea..pastu barang Siti plak 2.so aku bajet mst RM 100++ lah..tak sangka plak range dlm RM18.90-59.90
myb akan angkut satu benda nnt..hehe..sbb gincu Maybelline aku dah nak abes..aku minat Maybelline pun sbb dulu kan Siti Model Maybelline..hehe..xsangka skrg dah de produk sndr..
aku smpat gak taye sales girl yg jaga brg Simply Siti ni..ramai gak yg beli..wah!!..mmg laku lah cam pisang hangat (panas versi kedah..hehe)

dah abes sesi try (aku pantang tgok benda baru..maaf..haha)..

sebelum keluar WATSON...kena abeskan duet ngan ati gumbira (sbb bad mood)..
tambah2 tgh promosi

angkut: Toner...toner aku dah nak abes (cukup untuk 2 minggu kot)..aku jenis suka prepare awal or nak suma benda ade..sll xsedap ati kalo keperluan xcukup..cece..kan bagus kalo study pun cam 2..haha..wpun aku sll tukar jenis toner..tp toner clearasil gak yg aku suka (wpun mahal skit)

shower gel: sbb yg refill xde yg brkenan..aku try promosi watson ni..Rm 4.90..(saje abeskan duet..haha) ade cam2 buah( kiwi.strawberi, aprikot) semestinye aku ambik kiwi..hehe..rindu my mr kiwi..

promosi benda baru...Clerasil rapid action treatment cream..untuk acne..dah bad mood je..jerawat kat muka mula la gatai..wpun satu je..aku just nak try semestara tgh promosi (kalo dah abes promosi..xdpt dah harga ni..hehe..aku kan pengguna yg bijak..haha)..

kate dlm mase 4jam leh ilangkan redness ngan pimple..erm..xla sgt..tmbh2 jerawat batu aku yg satu 2 agak degil..xdpt nak ilang 4jam je..kalo igt je br aku guna..hehe..tak istiqamah langsung..hehe(camne nak berkesan)
clearasil lagik~~ aku bukan promoter di sini..hanya sbb ade promosi aku beli..hehe
aku pantang ade promosi ngan benda baru
^____^


barang hasilan dr PC FAIR
Sony earphone ngan USB (warna ink)
External 500GB (skrg dah guna 1GB untuk movie)
cd kosong..nak burn..hehe


hasil abeskan duet dr KBMALL
berjaya turunkan 50% stress ngan shopping!!..yeah..
jumlah Rm berjaya diabeskan: kalo external dah RM200++ tambh yg laen..mmg xsanggup nak kira..hehe..
tapi hati happy
^______^


pastu g minum float kegemaran kat A&W..hehe..
(byk benda yg aku suka..aku buat)..
gmbr nak kenakan CKB..hehe
CKB..CD ko camne??nak ksol antar kat bilik ke??

p/s: saya bukan dpt duet buat promosi WATSON or SIMPLY SITI..saya hanyalah peminat..hehe..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...