http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, May 26, 2010

nak gula-gula tak??

arini xde certa besh nak share.hari ke-3 praktikal

MVA of course..cuma arini ramai budak2 yg masuk sbb MVA
ade sorang adik ni..suture kepala dia..luka dlm 1cm je..tp kalo tgok baju dia..penuh darah..mmg cam xpadan ngan luka kecik 2..mase suture pn diam je..bagus tul..senyap,kaku je..hehe

tapi arini ade discussion sal nak kulit muka cantik..haha
bukan aku ok!!
sorang MA ni (laki) ni taye camne nak putehkan muka..bg hilang suma jerawat..actually aku tgok ok la jugak muka dia..xdela jerawat batu berlambak2

aku ni start praktikal jerawat berlambak je..sbb lmbt basuh muka pas balik umah.segan je aku..isk wan ni..taye soalan sensitif..

pastu doc rekemen cream retinoid A kat dia..bg kulit puteh melepak pasni..haha

siap MO tue certa sal peeling la..yg akan menjadikan kulit terhakis,merah,pastu kulit jadi ok..cam produk2 kat luar yg org (biase..korang tgok cam udang kena bakar)..pastu ok je muka dia..tp produk2 yg luar aku jgn xpercaya..hehe..takut wei,kulit sakit wpun nak cantik..

MO (doc Kang) siap cakap org Melayu yg paling byk beli,nak produk2 mencantikkan kulit..mmg betul rase..yg byk sakit sal produk pun Melayu kan..hehe

siap sal certa sal collagen..sbb ade halal dan haram benda 2..byk dr binatang haram itu..tut (korang tahu sndr kan..)

dah abes topik 2 doc sebut sal muslim pompuan..dia agak heran ngan pompuan2 kat KL dan kelantan..dia pelik bila muslimah jumpe kawan laki siap hug2..aku ngan sorang laki doc pompuan serentak kate..EEWWW...haha
dia suka lagi muslimah pakai tudung..wah! chinesse pun sensitive kan bab ni.dia taye adakah sbb cukture yg laen di state2 tersebut??modern style yg ikut barat?? (tepuk dada taye iman)
tuela sbb aku baik kan..sbb belajar kat kelantan..haha

MA Wan (sorang lagik) yg gatai nak panggil aku Leha..lantak la korang..nak menyakat aku je kan..xde keje..aku lalu je pangil Leha..hampeh..
siap offer gula2..mst la nak kan..rupenye ubat Nefidipine..hampeh tul..nak aku mati ke ape?

pastu kena taye,camne naik ambulance smlm ade kena kaco ngan HO sorang lagik ke?? suspect adalah kasanova.haha..

aku balik awal arini..hehe..siap g Giant beli kasut baru..(mstla bukan kasut je)..haha
I tend to shopping more if alone..laen kali kena ajak org laen r..kerta aku nak antar service tadi..ayah aku riso wpun tue bukan kerta ayah aku pun..hehe

lagik sekali tido awal..kalo keje camne la yerk?balik keje, shopping skit..pastu tido xigt dunia rasenye..

doc suruh minta keje Hosp Kulim je la pasni..haha..akan difikirkan..one year more to go and I have to pass my PRO III first..

P/s: jumpe dayah arini..dia makan laksa mambo kat depan taman..bile nak keluar lagik??hehe.arini gak jumpa TP..tp xseperti yg dijangka..expectation kami tigi sgt..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...