http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, May 24, 2010

Pesakit sakai dihantar ke balai polis◕‿◕

ari ke-2 elektif..

still byk kes Trauma

2case resus (masin mulut aku)..dpt buat CPR..

yg satu kes menarik..ade patient pengsan kat tgh jalan,dibawa ke balai polis..org yg bawa rase tue org gila..dan balai polis kol ambulan suruh ambik..

tp,kami sndr tak tahu punca dia kat tgh jalan..sbb dijumpai ape jadi..sbb patient pun dah xsedarkan diri..xtau nak taye sape..

so,arini ikut ambulance antar patient g Hosp Seberang Jaya untuk CT scan (hosp kulim xde)..merase gak ikut ambulance..tp aku bawa kerta lagik laju kot..hehe..

bile dah balik bw paient dah nak maghrib (aigoo..slumber je ikut..dah org ajak..rezeki jgn ditolak)

dahla bateri HP kong..xdpt kol parents kate balik lmbt..

rase nak melepak lame gak..tp memikirkan org kat umah akan riso dan ari ni 1st time aku bw kerta kawan ayah..so,mst akan riso aku xbalik lagik dan xleh kol aku..

agak dah..ayah aku siap cari aku kat hosp..sori ayah!! anakmu ni cam xingat dunia dok A&E..

so,arini sgt letih..
tido awal malam ni..xmau lagik menyusahkan dan merisokan org tua..ayah aku dah beli bateri baru..harap2 xde la lagik kes bateri kong..ni KES Utama yg ke-2

p/s: mata kuyu..tido duluz..ZZZZ
adakah aku akan jadi org yg workaholic??keje xingat dunia?

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...