http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, May 10, 2010

Single Outing


ni bukan certa sal satu outing tp sal org yg single ni merayau seorang diri di sekitar KB..haha
sambil2 nak beli tiket balik sempatla g jalan2..sedih sbb xdpt balik awal la konon (balik malam ni!!)
manusia single itu..

pas g transnational beli tiket balik..ush!! jln jem nak mati tp arini ari kerja..sesak gler jalan.kat tgh2 KBmall 2 jalan lencong sane lencong sini

tapi aku g TESCO dulu..hehe..beli brang untuk stay 1 ari lagik kat USM..(membazir tul)..sampai arini xterhabes nugget aku beli..leh bawa balik malam ni..hehe..
sampai sane plak ade sale..tp di atas pemikiran yang waras..byk benda aku ltk balik..AKU DAH NAK BALIK..gatai nak beli padahal sem dah abes dah..haha.byk barang ba
ru masuk kat tesco..promosi pun byk

abes pusing TESCO..ambik n letak brg balik..beli brg paling sikit kat tesco ..bwh RM 10..haha..(jgn xcaya..aku pun xcaya..haha..padahal kalo aku borong..berganda2 lagik)~~selalu kalo aku outing ngan member,sure lagik lebih..siap lawan sape beli barang lagik mahal..haha

akhirnye aku g kedai yg tujuan asal g TESCO~~Big APPle..nak makan donut kiwi (haha..kawan2 aku suma xsuke..tp aku suke..haha)..tp kecewa (T_T)..donut kiwi xde..so aku balun 2 donut yg aku xpernh rase..kecewa tul la..dahla ari 2 xsempat date ngan Mr Kiwi sblum dia balik..ni donut kiwi pun xde..malang tulMySpace


(gmbr xsempat edit)..yg ade buah 2 sedap..yg hijau 2..uwek..krim byk sgt..hehe

k, g KBmall plak (merayau abes)..peduli ape..aku sorang,merayau2 camni aku sgt suke sejak sekolah lagik.kalo balik cuti, boring dok umah aku naik bas g berjalan2 (tmpt utama: shopping compleks..xbeli punkadang2 tp nak berjalan gak)..sll keluar cam 2 je..nak balik br aku bg tau (dl xde hp)..pastu mak aku dah tau perangai aku..kalo aku xde 2,faham2 je la.. nak cari aku..g shopping compleks mane2 yg korang rase aku ade..haha..

tp sejak dah pandai drive (sejak masuk U)..xde la g dekat2..g jauh2 skit..penang..tp kena balik sblum kul 12mlm..kalo tah..hp aku 2 bising..mak kate ayah suruh balik..mak aku xkisah..paling lewat balik cuti ari 2 sbb pas g karok pastu sesat jalan + tension g drive thro McD..tp nsb baik ayah pun lwt balik..

k.kat KBmall tempat utama: WATSON!!.. aku xtaula kalo g kbmall wajib singgal watson dia..hehe..pas pusing2 usha barang2 jepun yg br masuk watson..

barang2 jepun..mahal la gak..tp cam besh je..hehe (aku xbeli la..*tipu* )

aku beli barang adiah untuk mak aku sempena Mothers day..benda yg mak aku benda dr gaji 1st aku dulu..tp aku xbeli2 pun..hehe..ops!! aku pernah keje kat nutrimetic sblum ni mase 1st year..1st time dpt duet hasil titik peluh ketiak aku..so, sbb dulu aku xsmpt beli sbb trus je abes duit gaji 2..hehe

pastu beli blotting paper stlh aku puyer dah abes beberapa minggu lps..benci tul abes..sbb terpakse guna tisu (tisu agak kasar untuk muka)..tmbh2 kalo Ghani guna paper (isk..xbaek untuk muka)..

mase nak bayar,cashier 2 offer aku beli barang kedua ngan harga rm1 je..rugi lmbt sbb byk barang dah abes...huhu..pastu aku ambik tissu muka..hehe..sape nak tisu minta je kat aku..berlambak tisu muka..ari kemas stok gler byk tisu yg beli..ni tmbh lagik..hehe..

aku sntiase bw tisu dlm beg..mane tau emergency ke ape..leh lap2..kat white coat pun aku masukkan satu..hehe..muka aku ni dah cop muka org yg bw tisu merata tempat..budak2 laki nak tisu pun cari aku dl..sentiase ade tisu (kec xperasan dah abes dlm beg)..

[astu ngan murah ati cashier 2 bg aku shampoo herbal essences free (aku suka brg free..haha)..muka aku mmg cam muka student kot (padahal dah leh jadi mak org)..sbb kalo nak free kena tunjuk student ID..(tp mmg aku student kan..student terlajak)

balik dr kbmall tgh org balik kerja..jem tul..driver kelantan adalah driver paling teruk aku pernh jumpe (bukan aku sorang cakap...ramai lagik cakap camni)..no offense yer..
jalan puyer lebar 4 line tp mase lampu hijau
tetiba jalan jd 7 line pastu ngan xsabar potong2 line tanpa signal..isk2 mmg menguji kesabaran tul..taula panas ngan dah balik cepat..
1st time aku hon kerta(dgn refleks) sbb driver 2 tetiba nak masuk lorong kanan aku..dahla aku mase 2 bw laju (cam biase aku..myb laju bg korang)..masuk tnpa signal sedap je tgn aku refleks hon (myb sbb terkejut)..laen kali bg signal la wei!!..
aku xsuke hon sbb mane tau pakcik makcik 2 ade sakit jantung tetiba aku hon ade plak heart attack kan bahaya..

sampai gak USM dlm berpanas hati
sbb satu,panas cuacaMySpace.satu, driver yg lambat n xikut arahan..dia dr kiri tertiba nak belok kanan..nsb baek aku brake..kalo tah selamat jalan budak moto tgh2 tue..myb melayang depan kerta aku dah mase 2..isk2..pakcik2
MySpace
aku lagik rela traffic jem cam atas penang bridge dr jem tgh2 KB (puyer la jauh beza)


size does matter..konon larat nak abeskan double big mac..makan separuh dulu..pastu semut yg hurung dl.geram tul

dah sampai bilik..lega~~ dpt abeskan duet (bonggok)..dan dpt dosa (kutuk2 pakcik2 yg xreti drive,,hehe)..tp dah dpt tiket balik..hehe

camwhore mase traffic jem
p/s: jiran aku taye bile start cuti?? aku cakap dah lama dah start..siap dia kate g la blah cepat2 (hampeh)..yela aku blah r malam ni..hehe

erm, balik umah xdpt keluar sorang2 camni..mst adik2 aku nmpk aku make-up dah mula taye nak g mane..nak ikut..pastu tunjuk muka kesianMySpace..mane tak kesian..bwla dorang~~

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...