http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, May 11, 2010

Stranger BAHAYA!!

YEAH!!! akhirnye saya dah sampai umah..tapi arini saya sampai umah bukan mak ambik (bf ambik *tipu*..haha)

cam biase aku turun kat plaza tol lunas tp !alamak!! bateri Hp abes..nak kol suruh ambik~~wind~~

hampir satu jam aku tunggu situ dok atas jalan tar yg menyakitkan buntut aku ni..huhu

pastu


jeng..jeng...jeng..

(nntla aku certa camne aku balik umah)..1st time jadi camni kat aku
tp alhamdulillah aku sampai gak umah

pastu sampai2 aku dah buat kepoh ngan tarik muka 24 inci sbb mak xambik aku (PADAHAL SALAH SNDR)

P/s: jgn percaya stranger yer kawan2..BAHAYA

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...