http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, June 13, 2010

1 Minggu LAgik untuk......♥ ♥

pagi ni saya bangun awal (ceh..sll je bangun awal)..pagi ni bersemangat nak g praktikal @elektif
yg hanya tinggal satu minggu lagik..besh dan rase sedih la plak terpakse tinggalkan hosp Kulim

pagi2 dah dpt msg dr org jauh pesan drive elok2 keje esok..sayang ,awak msg saya kul 3pagi waktu malaysia la..terkejut dr tido dpt msg tue..hehe..advance tul paginye..(padahal tempat dia malam lagik :P)

sekarang saya kena jadi ketua umah (bukan umah sukan)..sbb parents suma balik kampung dan terpakse tinggal kat umah sbb keje (praktikal)..huhu..dan dok umah ngan 2org adik yg kuat makan..sekejap je stok makanan dah abes

smlm g GIANT beli makanan untuk 2org bodyguard umah aku ni..aku macam mak tunggal plak g beli barang makanan untuk anak2 kat umah..haha..practice siap2..haha

pas beli..sempat lagik aku g main boling 2 games ngan Muzakkir dan Olan (kawan adik aku)..sape yg menang..xyahla taye..mstlah aku..hehe :P.besh dpt melepas geram

pas balik, aku basuh kerta..aku benci kerta kotor..sbb tadi ujan so kerta rase sgt kotor..besh gak basuh kerta ni..berkilat dah kerta aku~~bangga sbb leh ganti ayah aku basuh kerta..hehe

pas basuh kerta..penat gler..dahla xdinner lagik..tp trus nak tido..penat satu ari asyik keluar je..
siang g kenduri kawen..malam membeli stok makanan di umah dan minyak kerta plak cepat je nak abes..cepatla family balik..duet belanje pun nak abes ni..hehe

p/s: smlm org A&E kol taye xmau dtg keje ke?? hehe..sol cuti so off-duty..isk,xsabar2 nak suruh sol datang esok..nmpknye,esok kena lepak ngan dorang la..balik lewat xpe kot..kat umah xde org menunggu..hehe..my dua bodyguard kat umah pun tido lewat

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...