http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, June 02, 2010

Jangan Kacau..aku sensitif arini!!

arini aku mmg EMO giler..its da time for this month :P

nak keje pun xde mood..ngan separuh hati je buat keje..tp still nak buat (kalo tak, aku trus nak balik)

tapi arini terpakse melayan gurauan dewasa dorang agak membuatkan aku geram dlm hati (wpun aku dok senyum je)..aku xlarat melayan..mood aku xok arini..tp xmau la tunjuk aku emo dan tak cool plak sentuh bab2 dewasa ni..

sampai aku kurung diri seorang diri..suma staf A&E cari aku ptg tadi..dila dan aina pun cari..cian korang..kurung diri sampai tertido..

pastu dah terbangun tido..mood still xstabil sbb pening dan mamai pas bangun tido..rase nak balik je

semestinye..bile staf taye aku..xla aku cakap aku tido (kantoi)..aku diam je sambil buat senyum kerang busuk

tp sbb ade kes paraquat poisoning tadi..membuatkan aku semangat lagik nak bt overtime arini (wpun badan rase xmampu menahan)..

pas makan ptg..badan re-charge balik..kembali membanting tulang membantu ...suture,set IV, bg ubat.

tp mood aku kembali moody pas seseorang dok (minta simpang)..kalo mood ok, biase aku tunjuk lawak penumbuk aku je sambil bergurau2 balik..tapi arini..trus aku memberi melawak sal benda yg aku sgt sensitifbalasan pukulan siku ke tulang pelvisnye..padan muka

geram aku..dr pagi dok simpan geram~~

pastu trus blah dr A&E bile tgok jam dah kul 9,ok,overtime dah abes..aku blah dulu..

dgr plak lagu sedih kat radio dlm kerta nak balik umah ..siot tul..rase nak nangis je aku..bw kerta slow je (gile bukan sol la kalo bw kerta slow)..layan blues tul..

sampai rase, kalo aku ade pakwe sekarang..aku rase nak mintak clash..haha..perumpamaan je..

betapa EMOnye aku arini..

dan aku xde mood nak tulis case besh untuk arini..entri untuk arini ditunda yer..maaf :(

#tuan punyer blog yg EMO#

2 comments:

  1. wahhh seryess emosi ehh!
    hahaha, kdg2 mmg ade hari yang buat kita rasa serba tak kena!
    and i hate that dayy. agagaga.

    have a nice day tommorow! hheee

    ReplyDelete
  2. @AISHA SAAD

    seriously mmg emo gler..bad mood..
    mmg xsuke kalo jadi camtu..hari yg serba xkena..

    alhamdulillah arini lebih baek

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...