http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, June 02, 2010

Saya kena jadi MAK arini (^_^)

adik aku yg kecik sekali..Min

ptg smlm ..ingatkan mak aku kena ambik report card pagi ni..
nsb baek adik aku ingatkan..mak aku pun lupe..

tp mak aku..ayah keje ..bertolak awal2 pagi lagik dr umah

so,terpakse la aku yg kerja xbergaji kat hosp 2 g tadika dia mengantikan tempat parents aku..

leh taye adik saya ni nakal x kat tadika??haha

adik aku tadika sejak umur 4 tahun..so ni tahun ketiga dia sekolah
tapi setiap tahun tukar tadika..
so ni tadika ke-3 dia..

tadika baru dia ni aku xpernh g lagik..padahal suma tadika dia dlm taman aku gak..byk gler tadika dlm taman aku ni..

P/s: so ni gi lambat skit la hosp sbb kena g ambik report card adik montel aku 2..hehe..dia dtg tadika ngan rambut baru yg baru dipotong setelah menangis bile teringat cikgu suruh potong rmbut..

4 comments:

  1. dulu i pun selalu kene jadi mak gak. teman adik first day sekolah. :)

    ReplyDelete
  2. @Miss Rouge

    bagus2 kak yg baik..tp parents xpernh antar mase ari 1st sekolah ngan ari 1st masuk asrama..sll dorang tinggal je sol kat situ..sedih tul survive sorang2 kat tempat baru..hehe..gile nak bg berdikari zaman sekolah

    ReplyDelete
  3. wahh..dah ade pengalaman jadi mak..siap amik report card gitu..bagus2..pepehal jadi mak btol2 nnti dah tak janggal la..tak gitu cik ct? ahaks..

    ReplyDelete
  4. @NiZaM Limited
    hehe..nak jadi mak btul2 untuk ambik report card anak..lambat lagik la..haha..asyik jaga adik2 je..hehe

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...