http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, August 05, 2010

Slmt Bergraduasi ◕‿◕

Selamat bergraduasi buat teman2 USM

yg start semalam..(wah..bile plak aku yg nak pakai jubah ungu meleret 2..sabar2..abeskan final year ni)..doakan aku~~

Ekspo Konvokesyen 2010 sedang berlangsung sekarang di Tapak Konvokesyen USM. Kunjungi khemah-khemah yang ada untuk memeriahkan lagi sambutan Konvokesyen USM kali ke-42 ini. Pelbagai makanan, barangan dan produk yang dijual. Sementara itu, pameran daripada pelbagai pihak turut disaksikan di khemah yang berdekatan dengan Pentas ConvEx '10. (tetiba je ade iklan di sini)

siap ade FB untuk convex ni..nak tgok klik di sini : Convex 2010

yang paling besh selain org2 dpt bunga and teddy bear mase konvo..tapak ekspo yang aku paling suka..cam2 benda ade kat situ..

ops..tapi tahun ni aku xg lagik..aku xkeluar umah sejak balik cuti ari jumaat ari 2 (keluar sidai baju je)..tgok malas kan..hehe

padahal sll aku dah dok merempat kat USM induk (tumpang bilik budak pameran Convex)..
tahun ni malas gler nak g..padahal berpa minit je nak naik jambatan pulau pinang 2..

tinggal esok and sabtu (sbb sabtu aku dah kena berangkat ke kelantan)..huhu..


gmbr g convex 2tahun lepas


sape nak join aku??
kalo ade kawan besh gak..xla aku buat suka ati di sane (cam xbiase je..padahal sll je g sorang selama beberapa tahun ni)..hehe (mengada)


tahun ni cam byk program je (dlm paper tulis)..aku suka tgok org je..jalan2 sampai lenguh kaki..hehe

p/s:gud luck untuk teman2 ukraine yg interview arini kat Putrajaya..nape korang interview skrg..kalo tak,mai teman aku g USM penang ni..haha (mengada lagik)

4 comments:

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...