http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, October 02, 2010

Interposting Break Part 1

tajuk cam byk part je..mmg byk pun
satu entri xdpt menjelaskan segala-gala nye..haha

pas abes exam dan briefing untuk next posting..trus ZZRRRROOOM (ok..aku xnaik moto..naik kerta)

menjawab soalan cepu emas Faten yg nak tau aku g KBmall ngan sape??
cam nak jawab kenyataan akhbar je bahagian gosip2..hehe

ngan *ehem*ehem la (cough)..hehe

saje xmau jawab sbb nak bg suspen..suspen x??hehe
faten xyah jeles plak..saje je buat ko berteka-teki..haha..ksol skandal kan...

padahal~~

ade bukti

kat KBmall


ok,bukan yg baju itam 2..yg baju ungu ke pink tah..yg tgh beli air sedap 2..


tp sebelum 2 g borong kat Tesco dulu

xcam sape?? diperkenalkan Aisyah..org pagil Ecah je..Audio final year..dia ni suka giler muffin Kenny Rogers

so,faten..xde skandal2 yer..ksol setia pada yg satu di (jauh 2..haha)

sblum 2 tgh beratur nak bayar..belakang aku lecturer aku..tau awal2 lagik..tp xmau toleh sbb segan..

sbb aku borong 2 paket besar megi, keropok, ngan makanan yg xberkhasiat yg laen..so, malu dan segan giler kot nak tujuk muka..haha

sampai la dah abes bayar br aku "pura-pura' toleh..

ok,doktor ni doktor kesayangan ramai students..still cun wpun ramai anak..chewah

dia plak tegur aku dulu..keje mane??

ops..saya final year doctor..

oooo..igt dah keje..gaya cam HO je..

gaya cam HO?? ngan bakal shawl ngan baju kurung moden di Tesco..kalo aku pakai white coat rasenye..gaya ape yerk?? (dlm hati)

P/s:supaya insyaallah saya betul2 akan jadi HO (houseman) yer doc tahun depan..amin..


3 comments:

  1. halamak sian der..
    awat xtgo der dlu ;D

    tapi best gak der bole knal plajar der =.="

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. malu segan nak tegur doktor merangkap pensyarah..hehe

    biasela i kan famous..mst la dia knal :)
    poyo je :P

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...