http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, October 03, 2010

Teacher Syida & Rosyam Nor


tgh2 KBMALL jumpe Rosyam Noor

btul...
xtipu..


ni gara2 audition Pilih Kasih
Rosyam Noor ade sekali
tp 2lagi juri 2 aku xknal..xkisah pun..hehe

dgr suara macho dia cakap: malam ni..saya xjumpe lagik org yg betul2 layak

ambik ko!! sentap giler..nmpk sgt peserta sebelum tue..hampeh2 belaka


aku,faten muni mencari pasal..join gak tgok org2 yg masuk audition 2
mamat atas pentas 2 diminta lakon menangis, marah dan ketawa

ade ke patut untuk marah..dia jerit cam nak pecah tympanic membrane aku ni
isk..bukan suruh jerit..pe la abe' ni..haha
nangis plak..haha (aku lagik tere kot..dgr je lagu korea trus nangis..hehe)
ketawa plak cam **** (malas nak describe)

xtahan tgok kami blah je...buat sakit jiwa tgok

kami nak tgok lakonan mantap
bukannye audition raja lawak

tp penonton yg tgok sampai tingkat atas usha..tak taula kalo mulut dorang longkang cam kami ke tak..haha


tadi sal raja Lawak

#########################################

ni nak certa sal Ratu Lawak
hot stuff minah ni sekarang
sampai berpa byk org share klip video dia..
video dia miming suma lagu
pastu kami ramai tgok klip2 video hangat Teacher Shida

giler la..gelak sampai guling rase nak pecah perut..
sampai tiru gaya laki..tp salute la still pakai tudung..tp bab menyerupai laki xtau la nak komen

byk tul tekaan
eja: dia ni cikgu sekolah memandu la
laptop dia ilang dan org laen ltk video dia kat youtube la
tp kami pasti dia org Perak!!

tp byk gak soalan nak taye
cikgu ni mst bujang kan..
kat umah xde org laen ke?? xde org2 lintas pun..
mst cikgu ni boring kan..

nak menjawab soalan sila la ke FB teacher Shida ni
tp kalo nak tau
ade byk wei...
ade ori dan ciplak
yg mengaku ori fans dia xseramai yg ciplak..haha
tp xtau la btui2 ke dok semua yer kat FB..kot2 laen je

(hasil carian aku kat FB..bukan nak cari buku)




VS



jgn taye aku yg mane ori..

tp ayat2 dlm ni sentap giler la..


ni sal teacher Shida:

Cikgu yang bernama sebenar Roshida Binti Abd Aziz ini merupakan seorang cikgu Bahasa Inggeris yang mengajar di SK Pulau Padang yang terletak di Bota,Perak.

terpengaruh dengan aksi MoyMoy Palaboy atau mendapat ilham daripada video Jojo dan Sinta-Keong Racun menjadikan Cikgu Shida memberanikan diri untuk beraksi didepan kamera dengan bermiming lagu-lagu yang beliau minati.Dengan kata-kata keramat di Channel Youtube yang berbunyi "Kalau suka tengok,kalo tak suka boleh blah!",memang pedih la sehingga menusuk hulu hati..haha


p/s: rasenye ranking teacher shida atas dr Rosyam Nor sekarang..tp kalo ajak teacher Shida msuk audition berlakon ade harapan..penghayatan baik giler mase miming kan..

2 comments:

  1. ..time kitrg p tgk audition nie..kebetulan singgah kb mall aritue..yg jd juri bade hj. azmi ngn nadia mustapha..chantek nadia pakai tudng~

    ReplyDelete
  2. bade yerk??dia pakai topi??
    sorag lagi pompuan pakai selendang..xusha pun sape..hehe

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...