http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, December 30, 2010

Model Contact Lens


TAHNIAH!! malaysia menang Piala Suzuki (aku sempat usha2 kat kedai Hp kat KBMall je)

PM bg cuti ari Jumaat (maunye kami yg dok kelantan ni mengamuk sbb mmg cuti pun ari Jumaat~~sgt2 xpuas ati la cam ni!!)


dah abes exam ortho walaupun dlm hati ade skit rase xpuas hati mase menjawab short case..aku xabes jawab lagik (1st time byk plak aku nak cakap..wpun terkedu la gak)
harap-harap lulus jah

kerja-kerja tertangguh :

  • blogwalking..membalas kunjungan
  • berjalan sambil komen2 blog2 kawan yang laen
  • obses ngan shopping online..asal nampak lawa rase nak beli~~ (sampaikan g KBmall xberkenan..nak gak online)
  • usha baju-baju korea yang comel2 dan sweet, usha shawl-shawl gaya baru
smlm teman echa beli contact lens..dia xpernah try contact lens kaler..nak gak dia cuba

aku plak suka contact lens kaler dr clear sbb kalo pakai contact lens kaler leh guna 3bulan..yg clear guna sebulan je.

sekarang pun aku pakai untuk occassion je..malas nak pagi-pagi basuh tgn bersih2, pakai contact lens..hygiene mau jaga.

"kaksol tak mau try kaler ungu..ke biru cam Fatin Liyana??"

aku selalu pakai grey atau brown je setakat ni..agak tak berani nak pakai warna-warna pelik seperti biru dan ijau (takut jadi mata alien)

tapi biase kalo ade orang suggest aku pakai ape-ape..mesti aku akan cuba..biasenye masuk je (pantang disuruh)

faten: ksol cuba la pakai reben..orang laen pakai cam comel je..

~~pakai la aku reben besar kat shawl~~

next task: beli contact lens kaler ungu or blue..aku dah aim dah jenis ape nak beli nnt..haha



letak gmbr cam model contact lens

guna kaler grey tri-colour..tapi ade ingat cam kaler hijau pun ade


p/s: hari last di Ortho posting..weeee~~ pasni masuk posting sakit jiwa (psychiatric)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...