http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, January 14, 2011

Cuaca Panas Di Kedah

I'm Home..I'm Home (nak jerit satu dunia)


DREAM HIGH ♥  wooyoungs english is so badass and his interactions with the marshmellow costume girl LMFAO .

DREAM HIGH ♥ jerit tgok dia senyum!!!



di Kedah panas terik, tak dengar bunyi hujan langsung di sini..
kulit plak rase cam terlampau kering

jika di Kelantan terlampau byk benda nak dibuat..kat umah, berfikir ape lagik nak buat (tido sudah, buka FB sudah.tgok certa sudah,melayan kerenah adik2)..masa terlalu panjang la plak


Kim Soo Hyun´s Makeover for ´Dream High´
layan laki ni plak sekarang..tambah comel la plak pas potong rambut..WeE~~

exam PSY ari tue.kena buat short case depan doctor..dalam masa 5minit,nak clerk dan diagnoses patient memang agak mencabar..patient plak byk sgt cakap (yang xberkaitan masalahnye)..sampai aku nak celah pun tak leh..pastu dua-dua diam..haha

masa kat wad plak, orang patient tak stabil di wad tarik rambut kawan aku..pastu marah-marah nape datang wad nak interview-interview..pastu dia tarik file kawan aku..aku plak tarik balik..haha.nasib je dia tak pukul aku..kalo tak, aku pukul balik dia..haha

lepas tue, patient tue kena ikat kat katil dan letak di belakang.meraung-raung di belakang.
patient lain plak "padan muka..padan muka"

first time jumpe pesakit tak stabil camtue..


P/S: FB terlampau boring sekarang..status pun sudah malas nak update.layan certa Dream High dan korea laen.
pic: kredit Google

2 comments:

  1. takotla ngn patient mcm tu. huhu

    ReplyDelete
  2. @♥aMyLiAiNdAhOuSe♥
    takut gak..tp muka kena berani..tambah2 patient xstabil ni,yang baru masuk.tp dlm wad selamat je..jgn kat luar..hehe

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...