http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, January 19, 2011

Interview Kerja

DAH ABES INTERVIEW KERJA

alhamdulillah soalan tak de la kena terang organisasi ape2 ke..sebab aku memang tak bace langsung..just ingat nama menteri kesihatan ngan rukun negara je

benda laen xsempat nak bace..asyik tido sebab sakit tekak , selesema, demam

tak makan ubat pun mengantuk..kalo pas makan ubat terus tido

malam tadi lepas duty, susun sijil dalam file pun sampai tertido + pening kepala..tak sempat la nak bace benda ape2

orang laen sibuk riso soalan yang akan ditaye..aku demam, so dah tak kisah dorang nak taye ape..aku malas nak bace..riso lagik la tak
masuk camtue je..nak bace mmg xsempat la

~~post bakal bersambung..tetiba pening balik kepala ni..nak tido dulu..berdenyut2 kepala dah ni~~

next: soalan yang ditaye sms interview



4 comments:

  1. good luck sol.. mkn ubat ye biar cpt bek.. =)

    ReplyDelete
  2. @♥e'in♥
    thanks..demam baik dah..sakit2 badan pas main hoki plak sekarang

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...