http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, February 28, 2011

Buat Peminat Secret Garden (Korea) atau Big Bang

tetiba jumpe klip video ni pas ade orang post kat FB

terbahak-bahak aku gelak pagi-pagi buta ni Pasir Mas

ops, aku akan berhijrah ke Pasir Mas selama 5minggu

yang paling penting internet dia POWER!!! tak de block-block

so slumber je buka suma leh..

ok, kalo korang nak tau nape aku gelak pagi-pagi buta..rommate suma tak bangun lagik (tempat baru pun aku bangun awal..dah terbiasa)

syok dok ramai-ramai sebab selalu dok bilik single..huhu

sembahyang subuh berjemaah lagik (kan bagus tue!!)





Happy Besday AYAH!!!
yang ke-?? (kena kira jap..hehe)





kan aku dah kata korang akan gelak gile-gile



kami breakfast ngan tgok Secret Garden (yang btul puyer)
CK, Ainaa, Muni tgok gile kusyuk..hehe
baru satu episod tue




0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...