http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, February 16, 2011

Obses ngan Mamat ni

selalu tunjuk gambar ni..nak tunjuk video interview Mamat ni plak

dalam Star Date

aku dah siap-siap upload yang ade Eng Sub untuk korang (tak yah buka kamus..haha)

ade tunjuk dari start dia berlakon (muka tak matang..haha)




dia cakap dia malu sebab wrinkle bile dia senyum
bagi aku yang tue la comel..hehe (gatai sudah datang)

malu-malu plak masa nyanyi (serius mmg dia leh nyanyi)

aku harap dia la lead male dalam certa Dream High and end up with Hye Mi

masuk-masuk kelas
Ghani: kak shawl (nama baru aku)..jantan mane yang hensem tue?
??? ( banyak sgt hensem..yang mane? )
dalm Dream High
Aku: Sam-Dong!! (excited cakap nama dia)
Ghani: yang rambut serabai tue ke?
Aku: aah, tapi dia dah ade tiga gaya rambut dalam certa ni..2nd mase dah potong.3rd masa dia cam nak pekak (semangat certa bg Ghani tengok..haha)
Ghani: pastu akhir jadi camne? sapa ngan sapa?
Aku: yang tue yang tak tau..unpredicted..tak tau..tuela semangat nak tau..kena tengok je..
arini besday dia
Ghani: yang real la??
Aku: aah..siap ksol tulis kat dlm blog, kat FB..hehe

(semangat gile aku promote Dream High ngan Kim Soo Hyun ni)..

tambah-tambah dia ade single baru tajuk Dreaming (yang dia nyanyi solo)..dah la pandai nari (rase-rase JYP leh ambik dia join syarikat JYP gak la..full package..hensem, pandai berlakon, nari, nyanyi)

p/s: nak jadi manager Soo Hyuen la..hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...