http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, February 17, 2011

Promise ♥& Been Annoyed



aku berjanji untuk berhenti untuk menunjukkan kecintaan aku pada mamat korea terutamanye Kim Soo Hyun (maybe untuk minggu ni..haha)

beberapa entri berjela-jela untuk mamat sorang ni je.
dan aku jugak dikejam kerana suka sgt mamat ni..suka ati aku la kan aku nak certa sal mamat ni (Kim Soo Hyun pun tak marah aku ..ok)

tak mau tgok status FB aku sal Dream High (sila block aku)
sape yang rase nyampah ngan entri korea dalam blog sila tekan pangkah belah kanan..sekian


ade beberapa entri sal posting aku kat HUSM..tapi terpaksa disimpan saja dalam draft..kena tunggu letak gambar dulu (I like bergambar2)



p/s: my entri just fan service for my beloved actor in dream High..and posted it that their site eventho in Malay (ramai gak masuk bace :P)

disebabkan tidak aktif berblog berminggu-minggu semasa A&E posting..pelawat dalam blog aku berkurang lebih 60%.. camne nak femes cam Red Mummy ni (ahaks..10 tahun berblog pun xkan kaya cam dia..hehe)


0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...