http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, February 23, 2011

Sapa Bilang Lelaki Melayu Tak Menawan?

tetiba rase nam nyanyi lagu Gadis Melayu (Mawi)..haha..tapi untuk lelaki Melayu la plak.

sapa kata aku ni asyik suka laki korea (ok..suka sangaaaaaat)

tapi aku pun suka lelaki Malaysia gak..tapi berpa kerat je la artis yang aku betul2 minat (@hensem..haha)

salah satunye..mestilah : FARID KAMIL


Mizz Nina Dan Farid Kamil Dalam Majalah Yezz!

ok..ni majalah budak2 untuk yang bawah 17 tahun je..bukan aku beli pun..hehe
nasib baik aku tak perasan masa belek Magazine kat kedai tadi..kalo tak sure aku beli sebab ade mamat hensem..haha



maybe tema Valentine (haram sambut yer adik-adik)..so gaya suma sweet-sweet gitu
xleh balah baju warna pink..cam NYAH!! (haha)

haha..FK buat mata guling..mau terbahak-bahak nak gelak


jatuh pengsan tgok FK senyum..hehe
please nak dengar dia cakap loghat kedah pekat..hehe (suka sgt)

tema: nganga mulut sampai lalat masuk

credit: beautifulnara
suka FK atau Nina gi cari magazine budak2.

p/s: selain Sam Dong suka Farid Kamil gak..tak kisah la dia ngan skandal2 yang tah pe2 tue..haha..Sokong FK (wlaupun aku orang Kedah celop, dan murtad Sabah)

6 comments:

  1. mostly gambar nina nganga je...
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. FK kdg2 nampak ensem
    kadang2....ermmmm

    ReplyDelete
  3. @lea
    haha..kesan photoshop berlebihan di sini..hilang suma jerawat batu dan kedut-kedut..hehe

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...