http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, April 29, 2011

Tafsiran Mimpi Izza & Budak Audiology

lupe nama group korang ni: Ech, Izzalina,Reen, Izzah, Ajubaida
(gmbr curi..haha)
Status FB Ech:
orang lain dah usung beg..tapi saya??..org lain dah kemas-kemas barang...tapi saya??...orang lain dah berjaya...tapi saya??orang lain dah kompem grade..tapi saya?? haih-_-" *banyak sgt tapi itu*
tak pe ecah..insyaallah sila bertahan untuk beberapa hari lagik..tumpukan perhatian untuk exam klinikal yang bakal tiba. ksol tugu ko untuk grad sama-sama.

Alia yang dah grad, jadi Audiologist kat penang sanggup datang arini semata-mata teman aku nak gi dengar result..seriously nak dengar pengumuman nama tue perlukan semangat kental..situasi yang mendebarkan..tambah-tambah yang nak umum gelaran Doktor.

aku still seret Alia masuk DK, wpun dia dah cuak depan pintu DK (orang last kot masuk dewan).mata suma dah tumpu kat kitaorang.sampai ade igt Alia kakak aku (adakah aku terlalu kecik berbanding Alia..mstila tidak!!)

pas pengumuman telah berjaya

dapat kol dari Ech: kak Sol tahniah (sambil nangis-nangis dalam gembira)
suara kat belakang pun Ech pun bersorak-sorak (thanx korang)
Ech ngan budak-budak ni tgh ade study group bersama Izzalina,Reen, Izzah, Ajubaida
sebab tue Ecah xdpt teman dengar sekali.." kita pun tak lepas lagik..nak dengar result orang laen..xmau"

jumpe Ecah kat DK pas pengumuman..peluk-peluk..Ech plak nangis lebih dari aku (pe kes??)..hehe.

Izzalina siap mimpi aku malam sebelum result keluar..wah, aku pun heran camne tetiba aku wujud dalam mimpi dia..dia kata aku menjerit kesukaan dangan kata YE..ye! (bersama gaya) dapat 4A!! (aku pun xpasti kenapa 4A) tapi maksud mimpi Izza tue mmg gempak kot..ko leh jadi penilik nasib la pasni Izza :)

Ecah, Izzalina, Izzah, Zue, Reen..masa korang bakal menyusul..GUD LUCK untuk exam klinikal!!
Study Group Audio yang gempak ni..jangan main-main :)

p/s: camne la leh rapat ngan budak audio yang xsama batch ni..hehe..gara-gara ech sengal kot :P

5 comments:

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...