http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, May 29, 2011

Aku Dilamar Lagi

♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥

Tahniah & Selamat menempuh Fasa Baru, Alam Perkahwinan kepada Dr. Muna Athirah & pasangannya, En. Amree



ni gambar masa bertunang dulu, dan aku jadi mak andam yang tak bertauliah dia masa bertunang dulu

entri lepas.link here

maaf Muna tak dapat hadir majlis bersejarah ko ni..aku pun kecewa tak dapat gi..huhu
hanya salam aku dapat sampaikan...

dan selamat pengantin baru juga buat Muhammad bin Omar (ex- SMK Bad) dan pasangan, Syafiqah di Tangkak.tak leh dah ko nak ajak kami-kami yang single ni gi meronggeng-ronggeng ngan ko yer..haha. insyaallah, kalo diizinkan aku akan singgah ke majlis ko di Kulim.


i wish u ,a wonderful memorable wedding.my prayer is with u all.


Tahniah yer, Puan Muna dan Encik Muhammad Omar.dan kepada kawan-kawan laen yang aku tak dapat hadir sebab jauh..hanya tahniah je dapat disampaikan.


berbalik kepada tajuk di atas, aku bukanlah dilamar oleh jejaka pilihan (aku kan tunggu laki Korea..haha). aku dilamar untuk jadi mak andam untuk majlis pertunangan kawan sekolah aku ni..sapa dia?? biarlah rahsia dulu.hehe

for record, aku tak pernah pergi mana-mana kelas mengandam or belajar make-up ni suma, suma experience dan main cuba-cuba..dan kesukaan aku bermake-up secara free untuk kawan-kawan.

for dinner selalunye, kena tempah aku awal..ingat lagik kat Dalila, dia tempah aku 1tahun awal untuk dinner graduation..haha.ok, dia pun tempah aku masa tunang dia nanti (bile tue? taya tuan badan,,hehe).tapi cam dijanjikan, perlu tiket flight pergi balik dari kelantan la untuk ksol..hehe

rasa ade tak kelas grooming kat sekitar kedah, penang ni, leh gak aku isi masa, mana tau, aku bosan jadi doktor aku buka pusat kecantikan..haha :P


jangan lupe LIKE page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)
klik sekali sehari :)

4 comments:

  1. oii..provoke lagi! tetipu! tetipu! ksol..nnti ksol btol2 tunang jmput cek naa..jgn lupe! ehee..

    ReplyDelete
  2. @Ainur Naseeha Roslan

    haha..provokasi berjaya,.tapi memang ade orang nak masuk pun.tapi nak tolak la..haha

    eh, tunang xmau heboh2.kawen baru ksol panggil..
    kalo leh terus kawen je (gatai)

    ReplyDelete
  3. saya juge tertipu. semangat nak baca ingatkan kak sol nak kahwin. citt!! soon kak sol soon.... :P

    ReplyDelete
  4. @Nama Sebenar: Farah Farhana ;)
    hehe..semangat itu penting..haha.kalo ksol kawen, kaksol jemput ko yer..haha

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...