http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, May 24, 2011

Don't Stalk My ProFile

♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥

Stalker??
Yeah, YOU!!!
stalking my Facebook dan tak cukup dengan itu, My Blog

BUT, stalking became legal cause ada Facebook..dah ko yang tayang kat satu dunia gambar ko, status ko, gambar ko dengan pakwe ko.

kan ko bangga leh tayang pakwe ko ke hulu, ke hilir..haha (eh, aku tak tayang pun pakwe aku :P)

stalker blog blogger-blogger fames, nak tengok dia buat ape, nak tengok dia pergi mane, nak tengok dia pakai baju ape, fashion ape plak dia pakai..wah!! inilah stalker zaman techno :)

ok, sapa yang datang stalking kat sini, mai dengar lagu ni..besh siot!!

Besh suara dorang ni..sedap!! mane tau ade syarikat leh ambik dorang jadi penyanyi plak :)






ni lagu balas balik laki tue nyanyi :)
suara sis memang sedap!!



credit sis Fatin Liyana: http://sishopaholic.blogspot.com/
aku balas kunjungan stalker aku ni..pastu aku plak jadi stalker dia..hehe :)

jangan lupe LIKE page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)klik sekali sehari :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...