http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, June 19, 2011

Lagi Video Terbaik Dari Ladang dari MatLuthfi ♥

♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥




"hang jangan kawan sangat dengan perempuan, nanti dia buat apa-apa kat hang"

bila dengar cerita sal ayah Mat Luthfi ni, ayah aku pun cam tue..

dia tak bagi aku kerja dulu (selepas 1st year kat USM masa cuti akhir tahun)
Tapi aku punyer la degil!! Aku nak Gak Kerja.
Aku sanggup naik bas pagi-pagi pergi Bukit Mertajam nak pergi kerja (agak jauh gak dari rumah aku)

Nak tahu aku kerja apa? jadi pembantu kat Kedai Nutrimetics (kedai jual cam Cosway tue)
tapi kalo bab Make-up, aku try kot semua tester kat situ (ada kelebihan aku kerja sana :))

Kerja aku tamat jam 7malam, kedai Cina jadi kalo aku nak solat aku kena pergi BM plaza yang cam nak runtuh.Dahla kena ambik sembahyang dalam tandas pastu jalan naik turun tangga gi surau. Kalo tersentuh mat-mat Bangla yang lalu lalang, harus aku ambik air sembahyang lain.

ada satu hari tue, pas kerja aku nak beronggeng dengan rakan sekerja aku ni..gi karaoke (1st time aku pergi masa tue).tempat gelap semacam..menakutkan kot!!
Nanyi macam nak RAK!!

keluar je dari tempat karok tue, semua kedai dah tutup..aku tengok JAM!!! walawei!! bas terakhir aku dah nak bertolak.
aku berlari cam tak cukup tanah di stesen bas..

tengok-tengok bas aku naik tue tak ada..
aku check handphone, banyak gile misscalled dari mak dan ayah aku. Risau aku tak balik lagi.Yelah dah nak pukul 12 dah masa tue.

Pastu aku suruh mak aku habaq kat ayah aku suruh ambik!!

Masa tunggu ayah aku tu, aku dah seram sejuk takut kena marah ayah aku sebab balik lambat
paling takut kalo ayah aku tahu aku pergi tempat-tempat tak berapa elok cam tue.

Aku masuk kereta dah nampak muka ayah aku berkerut cam nak marah. Kami diam je dalam kereta sampai rumah.

Sampai sekarang, mak ayah aku tak tahu sebenarnya aku tertinggal bas sebab terlalu asyik bersuka-ria!!!!
(sori!!!)
Pastu tak mau dah balik lewat, saja-saja nak tunggu bas terakhir..huhu

AYAH GARANG SEBAB SAYANG KAN!!!
DADS ARE OFTEN OVERPROTECTIVE AND SOMEWHAT ANNOYING..
BUT DO YOU THINK YOU CAN BE WHO YOU ARE NOW WITHOUT HIM..
- Matluthfi90


jangan lupe LIKE page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)klik sekali sehari :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...