http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, July 12, 2011

Aku dapat Hosp. Ipoh!!! YEAH!!


♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥

dalam O.T pun nak pose :)


seronok tak ingat bila dapat tau dapat kerja walaupun H.O houseman (hamba abdi kat hospital) selama 2tahun kat Hospital Ipoh.

Impian selama 3tahun nak kerja kat sana (rasanya dah cukup 44kali aku cakap aku minta hosp Ipoh)

OK!! semua tue angan-angan mak jenin aku.

Result akan keluar masa induksi 19hb nanti (berdebar beb).

kalo memang dapat Hosp Ipoh, camni la aku akan jerit! haha.

tolonglah reject pilihan ke-2 dan ke-3 pilihan hospital aku dulu..Please pilih Hosp Ipoh untuk aku..Please KKM!!

HAHA..siapa nak maki aku saja buat gimik..maki la.. (korang dah kena *TIPU*)

dulu (sebelum 3tahun lepas) Hosp Ipoh tak ada dalam list pilihan hospital untuk aku berkhidmat
aku nak pilih:

1. Hospital Alor Setar sebab hospital baru (aku suka hospital baru) dan secret admirer aku (senior aku) kerja kat hospital tue..haha.. sanggup tul aku nak ikut dia padahal dia dah ada awek..haha (teringat tul zaman usha-usha secret admirer hensem!! kat USM). Pastu, tak ada dah senior hensem sebab aku plak jadi senior.

2. Hospital Sungai Petani
sebab dalam Kedah , dekat dengan rumah (walaupun jauh gak).Hospital baru jugak.


Sejarah pilih Hospital Ipoh
seorang pakcik aku bagi cadangan kat ayah aku suruh aku minta Hospital Ipoh la, terus list hospital pilihan aku berubah! terus dua hospital tadi tak ada dalam list aku minta.

mak cakap: kalo dapat Hosp Ipoh, tiga orang la dok sana (semua adik beradik perempuan dok Perak), adik ke-3 kerja kat Teluk Intan, aku kerja kat Ipoh dan Syahida lepas asasi masuk Royal Perak Medical Collage kat Perak tahun depan gak. Yeah!! Colony Keluarga kat Perak bakal berkembang. Harap-harap aku dapat la kan..hehe (firasat tul)


p/s: bye!bye secret admirer (maybe dia dah kahwin dah pun..haha)~~



jangan lupe LIKE FB page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)klik sekali sehari :)

4 comments:

  1. ha ce gtau sket secret admire tu keja wad mana?
    nak gak try usha..saya pn tngah practical kat hosp alor star skang ni..kekeke

    ReplyDelete
  2. haih kak sol ni!! lynn kene tipu pulak kali ni!! ingat tadi betol dah dapat hosp ipoh. haha

    ReplyDelete
  3. @intan
    wa. intan nak jadi spy plak ke?? hehe

    tak tahu sebab kat hosp a.setar xde spy. tak tahu dia kat wad mana. sekarang dia dah M.O. maybe jugak dah pindah hosp. who's know?? hehe
    kalo ada doktor hensem tue, dia la tue..haha

    ReplyDelete
  4. @LynN LoLa~~

    hehe..saja nak berangan, bile dorang umum nama hosp..haha.lagipun nak cerita sal secret admirer je sebenarnya..haha

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...