http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, April 28, 2012

Alasan terbaik

Sejak masuk jadi houseman,setiap posting sure nurse2 yang kaki jodoh ngan gosip sure kenenkan aku ngan sorang MO ni

Alasan aku: tak leh! Dia senior saya la.mana boleh.
(walaupun xde larangan pun ko senior ke tak tapi somehow cam pelik)

Arini baru tau rupenya bila dia dikenankan ngan aku

Alasan dia: dia junior aku.

Haha.alasan junior- senior dipakai dalam kes ni.

Lagipun aku sangat tak sesuai ngan dia.dahla ngok:p (aku).haha. Lagipun masa student dulu tau dia cmne.sejarah dia. Lagipun segan senior- junior still ada.
Depan orang lain aku still panggil dia doktor.haha ( walaupun nak panggil nama panggilan cam biasa pun dah xleh sebab dia MO aku)

Hai senior semoga berjaya dalam master anda :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...