http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, May 29, 2012

Getaway KL-cameron highland

disebabkan jarang update blog pakai laptop so dengan malasnya asyik upload gambar je dan post :)

pemalas puyer budak..dahla gambar tak ada aturan

 memang excited sebab dapat lampu hijau leh drive jauh dengan kereta TRD-ku..sebelum pergi siap dah basuh sampai berkilat, vacuum.

kira ni perjalanan paling jauh aku pernah drive sendiri dengan kereta TRD-ku.


jejantas sg buluh..sampai KL dah malam
untuk jimat duet,kami stay kat umah sepupu seorang kawan aku - ni anak dia yang comel, mata sepet.

nak buat muka comel plak..sekeh kang! haha
ni la kawan aku merangkap co-pilot. jangan bagi dia tido masa aku drive..haha
suka tengok sayur ni..warna ni menarik
cuaca sejuk sedap makan maggi panas :)
tea house :)





nyum..nyum..
ambik set paling mahal: strawberry fondue
apa yang kami balun di atas sana...hantu strawberry
layak jadi duta strawberry tak??hehe
sunway piramid depan rumah je :P
1st tempat aku masuk etude house baru kat sunway piramid.. beli masks :)
pasar malam cameron highlands sini lagi murah strawberry dia dari kat tempat lain..tapi aku dah tak larat beli dah
dapat makan nasi dari cameron adalah satu nikmat :)
akhirnya sampai gak kat kulim dengan kereta dah kotor
next trip ke mana plak kita?? hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...