http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, April 23, 2010

Earth Days


kalo selalu kite sambut Earth Hour..tutup lampu sekejap je

tapi aku sambut 2 hari.EARTH DAYS.bukan sebab saje aku gatai nak sambut lebih (xde keje)
tapi sbb lampu bilik aku ni rosak
terpaksela aku bergelap dr sakit mata menahan lampu bilik berkelip-kelip cam lampu disko..
kalo ade set karok besh gak nak buat pusat karok kat bilik aku..hehe
monitor 19-inci aku sudah tersedia..speaker bereh..haha


lilin aromaterapi (lilin yg guna mase besday aku)..berguna gak dlm kegelapan..

lepas aduan pakcik pembangunan xdtg pun tukar.huhu.dahla kena siapkan report..cece,padahal alasan malas lebih..hehe
sampai aku kena gak cakap kat kak Anum (nsb baek),,petang 2 pas balik dr HKB..lampu dah baiki..trimas..hehe

peneman setia: lampu study (waktu bergelap sahaja)~~sbb dok bilik sorang..pasang je lampu..xde org mau bising..hehe
laptop with internet..haha..xde tenet xberguna gak
speaker: leh pasang lagu kuat2..tgok movie antu kuat2 bg suspen cam kat wayang sambil tutup lampu..hehe
benda penting: cermin muka pun mst ade kat meja ni (arrow warna kuning..hehe)
tisu (arrow oren)
external hard disk (yg ni yg baru)..arrow merah

kalo dok kat meja ni satu ari pun xpe..hehe..wpun bergelap cam ni..hehe

xde bergelap lagik pas guna lampu study yg dah berusia 7tahun..merangkak2 aku cari lampu 2 dlm gelap..yela..barang penuh bawah katil..brang2 xguna tersorok dlm skit..sesak tul mencari dlm kotak mane..hehe..akhirnye berguna gak ko wahai lampu study ku.,peneman setia aku mase matrix..indahnye saat kat matrix...

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...