http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, June 11, 2010

Musim Kenduri Kedara

sori, dah lama xupdate blog..mood malas sampai
lgpun byk gmbr2 xberedit lagik
so, malas nak letak


baby smlm~~ tgok gmbr tak beredit

arini kena tinggal sbb family nak balik kampung kat johor
sepupu yg sebaya nak kawen
ASRUL~~ yg dulu mase kecik2 suka kaco aku dan berangan mau kawen ngan aku
mstlah mase kecik aku tau..org tua2 kate kawen dekat2 (sepupu) nnt dpt anak cacat..hehe
tp bile belajar medic,baru aku tau nape xdigalakkan kawen ngan family2 dekat..ooo

tahniah Asrul..pasni xde la org nak kaco aku lagik kan..hehe..dahla langkah bendul kakak ko pun xkawen lagik..hehe..
semoga berbahagia bersama pasangan ko sehingga ke akhir hayat..sori xdpt pergi..ari ahad aku praktikal

wpun kena tinggal..aku still ade bodyguard kat umah dua org..haha
dua org adik yg malas nak balik..hampeh tul
baru nak berangan aku conquer umah sorang2..haha
tp aku leh conquer kerta..leh ENJOY!! jalan2..hehe

dan..g kenduri

sbb aku dipertanggungjawabkan g kenduri2 kawen cikgu2 kawan2 parents aku..yg ade anak dia kawan aku gak..aku sebagai wakil parents aku..
nak xnak kena la g..wpun malas hanya Allah je tau..
kena cari baju lawa2..kena make-up tebal2..haha..
tp nsb ade member2 yg nak g same..so, mini-reunion sekolah BAD lagik la

pas family aku berangkat..aku rase nak pecut g Sunway tgok movie la plak..haha
pastu nak usha barang kat WATSON..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...