http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, September 07, 2011

Thanks for Birthday Wishes

♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥


Terima kasih untuk semua ucapan selamat hari lahir di FB dan msg-msg di HP.

Tapi korang memang tak boleh kalahkan senior doktor aku Dr Yusniza (MO) yang wish aku sejak semalam
Masuk-masuk pintu wad pagi-pagi sebelum kul 7pagi, dia dah wish "selamat Hari Jadi untuk esok..saya tak ada esok , so saya wish awal"

terkejut beruk aku bile senior tempat kerja aku tahu besday aku.

Musykil pun ada.

Petang plak Dr Azri (senior kerja aku gak) pun cakap benda yang sama siap nak suruh aku belanja dorang. siap request Saubway (bapak la..kulim tak buka lagi).

Apa-apa pun, aku akan beroncall semasa besday aku yang pertama sebagai doktor.
Wish me luck sebab hari ni akan berjaga malam di Special Unit dan NICU.

P/s: adik-adik junior di USM selamat kembali ke Universiti. Banyak nak merepek kat korang, tapi tak sempat. Di lain masa yer :)

soalan femes: bila nak kahwin?

jangan lupe LIKE FB page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)klik sekali sehari :)

5 comments:

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...