http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, July 24, 2012

Kereta Langgar Divider pun awesome lagi

♥ Assalamualaikum & Salam Bling-bling ♥

Dapat SMS : kereta langgar divider.
Biar betul..
Aku terus kol dan cari parking.

Ya Allah, kawan aku langgar divider kat Jabatan Radiology tue. Disebabkan jalan agak curam dan salah dia gak agak laju , terus melompat dari divider...berangan lagi.

Bila aku sampai di tempat kejadian, dah ada 3orang nak membantu, menggerakkan kereta besar kawan aku tu, Kalo pakai kereta kancil, sure sekejap je terus dapat angkat.

Kereta baru lompat divider skit lagi masuk longkang. Dua orang tue leh plak tolong gelakkan..Tayar bahagian belakang pun dah lompat divider gak.

sampai guna jack bas lagi 




Tak berjaya..berat kooot.Takut aku tengok kereta goyang-goyang

tolong cekak pinggang..hehe


akhirnya kereta berjaya di keluarkan dari posisi bahaya. Kecederaan di bahagian skirting sedikit

 Tapi tuan puyer kereta still boleh order ayam setengah ekor dan singgah 3 tempat shopping complexs - Sunway, Queenbays, Jusco Perda. Aku sebagai driver


Tengoklah tuan kereta cool je, pas kereta calar pun still senyum. Cayalah..hehe


p/s: kawan aku ni memang camni..relax badak. Kereta dia yer yang melompat tue, jgn ingat aku puyer kereta. Walaupun kami puyer kereta dua-dua putih, ramai ingat kereta aku. Kereta aku jenama lain






jangan lupe LIKE FB page BLING-BLING ROPOL-ROPOL kat sidebar tue :)klik sekali sehari :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...